loading...
عشق,دل نوشته,
صادق بازدید : 67 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (2)

من دخترم و تو یه پسر اما بسیار دور از هم قد کشیده ایم .....
از روز اول مهر . با پوشش های متفاوت . مانتو و مقنعه و چادر تیره بر من
پوشاندند و تو را با لباس فرم و کله ای تراشیده به ساختمانی دیگر
فرستادند . من رابه مدرسه ی دخترانه و تو را پسرانه .....


دانشگاه هم که رفتیم جدایمان کردند . با ردیف های دور از هم . نیمکت های
خانم ها و آقایان . با درها و راهرو ها و ورودی ها و خروجی های خواهران و
برادران .....

جدایمان کردند و ما بسیار دور از هم قد کشیدیم .....
در اتوبوس با میله ها و در حرم و امامزاده با نرده ها و در دریا و ساحل
با پارچه های برزنتی....

آنقدر دور و غریب از هم بزرگ شدیم تا تو شدی راز درک ناشدنی ای برای من و
من شدم عقده ی جنسی سرکوب شده ای برای تو ....

تا هر جا که دیگر نتوانستند جدایمان کنند، در تاکسی و خیابان ،

از زور بیماری و عقــ ده های جنســ ی خود را به من بمالــ ی و برهنگــ ی ســ اق پایم حالـ ی به حالـ ی ات کند و نگاه حریــ ص ات مانتو ام را بــ درد ....

جدا و بسیار دور از هم قد کشیدیم انقدر که تا پایین تنــ ه هایمان معذب مان
کرد خیال کردیم عاشق شده ایم و چون عاشق هستیم باید ازدواج کنیم و بعد هم
با هزاران عقده ی بیدار و خفته به زیر یک سقف رفتیم ......

بسیار دور از هم قد کشیدیم . انقدر که دیگر نگاه مان نیز یکدیگر را خوب و
درست ندید و نگاه های انسانی جای خود را به نگاه جنــ سیتـــ ی دادند درهمه جا .
در محل کار ، در محافل فرهنگی و علمی و حتی جلسات سیاســ ی ......


و من باید تقاص همه ی این فاصله ها را بپردازم . تقاص دوری از تو و بر
صخره ای دیگر قدکشیدن را . تقاص تو را ندیدن و نشناختن را . باید که تنم
بلرزد وقتی هوا تاریک می شود و من تنها در خیابانم . وقتی دنبال کار می
گردم . وقتی تاکسی سوار می شوم ...

سالیان است که در همه جای دنیا فقط مستراح ها را زنانه و مردانه کرده اند!!!!!!!

برچسب ها دخترم , پسر , جالبه ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1348/10/11 و 23:51 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بودشکلک

این نظر توسط یاس آبی در تاریخ 1348/10/11 و 0:02 دقیقه ارسال شده است

جالب بود
تلخ اما واقعی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 2,889