loading...
عشق,دل نوشته,
صادق بازدید : 55 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

عشق فقط سه حرف نیست!

عشق جهانیست از حرف و درد...

عشق یعنی یه میز کنار پنجره، تو یه کافه،

و تو اشک بریزی و من اشک بریزم

بعد تو اشکهای منو پاک کنی

و من اشکهای تو رو ببوسم

و بعد بپرسی : ساعت چنده؟ دیر نشه!!

و من...

و من ساعت رو پانزده دقیقه به عقب ببرم و دروغ بگم،

که تو پانزده دقیقه بیشتر لبخند بزنی

که من پانزده دقیقه بیشتر عاشقت بشم

که پانزده دقیقه کمتر دور بشیم...

که پانزده دقیقه کمتر عذاب بکشم

که پانزده دقیقه کمتر کم بیاورمت... که پانزده دقیقه کمتر

به سختی های دیدار بعد فکر کنم...

حالا تصور کن این پانزده "ساعت" که پیدایت نمی کنم،

چه عذابی یقه ام را گرفته!!

تصور کن..

تصور کن عزیزکم.......


من همیشه مجرمم!! شک نکن...


-----------

ان گاه که با توام
چو گلی هستم که گلبرگ های زندگی را شکوفا میکند
آن گاه که با توام
چون امواج دریا هستم
که توفنده و سر کش بر ساحل میکوبند .
آن گاه که با توام
گویی هر آنچه که زیباست ما را در بر گرفته است.
این ها تنها ذره ای ناچیز از احساس والای با تو بودن است .
شاید واژه ی عشق را ساخته اند
تا احساسی چنین عمیق و هزار سو را بیان کند.
اما باز هم این واژه کافی نیست
با این همه چون هنوز بهترین است
بگذار بگویم و باز بگویم که عاشقتم عاشقتم عاشقتم
وقتي مي گويم دوستت دارم
شايد تصور كني تنها چند واژه ي ساده را در كنار هم گذاشته ام
و جمله اي را بيان كرده ام
اما...
اين تنها يك جمله نيست !
دنياي لبريز از رويا هاي سبز و سرخ !
همين جمله كوتاه !
آري همين چند واژه خود كتابيست سر شار از معنا !
دوستت دارم يعني بي حضور تو زندگي برايم بي معناست
بي تو دنياي من به سردي مي گرايد و چشمانم بي فروغ ميگردد !
دوستت دارم يعني قلب من منزلگاه توست
و وجودم سرزميني كه تخت پادشاهي را تنها لايق تو مي دانم .
دوستت دارم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 62
  • بازدید کلی : 2,906