loading...
عشق,دل نوشته,
lovly-girl بازدید : 58 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

من در جستجویت به ناکجا رسیده ام؛ به حریم امن رویا رسیده ام


من در جستجویت به هرسو دویده ام؛ از صدایت به عرش رسیده ام


من در جستجویت هزار بار شکسته ام؛‌ زخود، زدنیا گسسته ام


من در جستجویت سوخته ام؛‌ جز ترا دیدن میل به هر چه بود بسته ام


من در جستجویت چه رنجها کشیده ام؛‌ چه شبها که بر خود لرزیده ام


من در جستجویت به خود رسیده ام؛‌ از شبهای تاریک بازهم گذشته ام


من در جستجویت باز به تو رسیده ام؛ با نگاهت نفس کشیده ام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 56
  • بازدید کلی : 2,900