loading...
عشق,دل نوشته,
صادق بازدید : 48 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (1)

چــه بــــر سر عشــــــق آمــــد ؟؟؟
کـــــــه از افسانــــه هـــــــــا …..
رسیـــد بــــه صفحـــه حــــوادث روزنـــــامه هـــــا؟؟


----------

تو آیا عاشقی کردی بفهمی عشق یعنی چه؟
تو آیا با شقایق بوده ای گاهی؟
نشستی پای اشکِ شمعِ گریان تا سحر یک شب؟


----

پیرهنی از آسمان
تن کن
و تقاصِ ِ
تمام عشق های نیمه تمام تاریخ را
بر تنم بریز
و لب تر کن تا
جهان برگردد به سده ی ١٩
و ما پرت شویم پشت میز کافه ای چوبی،
وسط پاریس
و این بار
من
امپرسیونیسم را
ابداع کنم
به عشق کشیدن لبخندهای تو در آفتاب


------

چهار تا تکه چوب



نمی گذارد دوست داشته باشیم هم را



چهار چوب ها را آتش بزن



تا گرم شود دلم



فندک برای همین کارهاست!


------------

آفتاب را دوست دارم

به خاطر ِ پیراهنت روی ِ طناب ِ رخت

باران را

اگر که می بارد

بر چتر ِ آبی ِ تو

و چون تو نماز می خوانی

من ، خدا پرست شده ام ...


"بیژن نجدی"

برچسب ها عشــــــق , خدا ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط lovly-girl در تاریخ 1348/10/11 و 17:17 دقیقه ارسال شده است

nice شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 75
  • بازدید کلی : 2,919